fbpx

Cum învață un școlar limba engleză?

Nu mai este o surpriză faptul că în ziua de azi copiii învață limba engleză mult mai rapid și uneori chiar fără a depune un efort consistent în această direcție. Jocurile, filmulețele, animațiile, personajele preferate, melodiile și altele vin toate, de cele mai multe ori, direct în limba engleză. Printr-o astfel de expunere, copiii își dezvoltă vocabularul și au un mare avantaj atunci când decid să se pregătească serios pentru susținerea unui examen de limbă.

Atenție însă la capcane! Tocmai pentru că există acum acest context favorabil pentru copii, probabilitatea de a lăsă timpul să treacă bazându-ne pe ideea că oricum engleza se învață ușor este foarte mare și creează probleme pentru copii, în sensul că nu se bucură de suficient suport pentru stăpânirea corectă a limbii. Timpul alocat atingerii unui nivel suficient de înalt pentru a comunica fluent limba engleză ajunge să crească mult prea mult.

Ceea ce ne dorim pentru copii este să-i sprijinim ca, într-un timp eficient, să ajungă la nivelul maxim de cunoaștere a limbii engleze și să-i rămână suficiente resurse și pentru studiul altor limbi străine în perioada școlarizării. Ideal pentru un copil este să cunoască la nivel avansat cel puțin 2 limbi străine la finalul celor 12 clase.

În mod obișnuit, un elev învață limba engleză la școală, 1, 2 sau mai multe ore/săptămână. Programa școlară se axează pe dezvoltarea vocabularului și însușirea noțiunilor gramaticale. Ambele sunt binevenite și fiecare copil primește atât cât poate dintr-un astfel de context de îmvățare. În felul acesta, elevii ajung să petreacă 12 ani de școală, având printre materii și limba engleză, cu un număr relativ mare de ore de studiu. Cu toate acestea, la finalul clasei a XII-a, puțini copii pot susține cu succes un examen precum IELTS (recunoscut pentru admiterea la facultățile cu predare în limba engleză). De ce? Pentru că învățarea nu este personalizată în ritmul copilului și nici nu este organizată în jurul unui obiectiv.

Prin Neuron English, folosim ANTRENORUL PERSONAL de învățare a limbii engleze. Copiii lucrează întotdeauna la îndeplinirea unui nou obiectiv personal de comunicare în limba engleză și nu este un profesor la care trebuie să mergi la meditații, este un întreg sistem electronic ce poate fi accesat oricând, de oriunde, care se adaptează fără să obosească la ritmul copilului, provocându-l cu noi grade de dificultate.

 

Programul este recomandat copiilor începând cu vârsta de 6 ani, ideal pentru copiii în clasele 1-4 sau 5-8.

Pașii de parcurs:

  1. testarea inițială a nivelului de engleză
  2. conversație la clasă alături de un grup de copii cu nivel apropiat
  3. crearea planului personal de lucru pe platforma Neuron English
  4. lucru individual la exercițiile proprii; monitorizare și feedback permanent (se înregistrează fiecare activitate a copilului pe platformă: progres, erori, dificultăți, recomandări, voce înregistrată, timp petrecut, eficiență etc.)
  5. lucru la clasă ( o dată sau de două ori pe săptămână) alături de un grup de copii și un profesor
  6. întâlnire de feedback cu părinții în care discutăm despre progresele copilului și planul lui de învățare
  7. testare Cambridge anuală

Pentru toți pașii, echipa Neuron English Timișoara este pregătită să vă ofere asistență de înaltă calitate.

Programări pentru testare și sesiuni gratuite la tel: 0741056289.

Vă așteptăm cu drag!

 

 

Dacă ți-a plăcut articolul, împărtășește-l și cu prietenii tăi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.