fbpx

NeuroConnect pentru copii de 6 – 12 ani

Leadership și lucru în echipă

Clasele I-IV sunt o provocare pentru mulți copii și părinți. După hopul din clasa 0, vin noi sarcini și responsabilități specifice vieții de elev, care adesea schimbă dinamica unei familii și au un impact semnificativ asupra dezvoltării copilului în această etapă.

Familia și școala sunt mediile în care copilul petrece mare parte din timp. Familia transmite sistemul de valori și un mod de viață, iar școala completează cu informațiile specifice fiecărei materii studiate și anumite comportamente.

De ce au copiii nevoie în această perioadă și cum le putem fi de folos?

În primul rând, au nevoie de un sistem sănătos de adaptare și integrare. Nu-i putem proteja pe copii de viață, dar îi putem pregăti pentru ea. Iată câteva întrebări care constituie baza programului NeuroConnect & Lidero:

  • Cum se joacă un copil la această vârstă și de ce?
  • Cât de frecvent râde și ce stare transmite celor din jur?
  • Cum doarme noaptea și cum se trezește dimineața?
  • Cu ce stare merge la școală și cu ce stare se întoarce?
  • Ce activități preferă în familie și de ce?
  • Cât de des cade pe gânduri, se retrage sau se întristează?
  • Cum știe un copil în clasa I să-și organizeze programul de studiu acasă?
  • Cum învață să ceară clarificări atunci când nu înțelege?
  • Cum reușește să-și facă noi prieteni?
  • Cum poate să exprime sentimente și stări trăite alături de noua colectivitate?
  • Cum descoperă care este potențialul personal?
  • Cum știe să depășească un eșec?
  • Cum află care sunt prioritățile?
  • Cum învață despre valorile umane în acești primi ani de școală?
  • Cum reușește să se protejeze?

Răspunzând la acest tip de întrebări, am creat programul pentru a oferi copiilor un context educațional care să-i pregătească pentru școală și viitor.

Folosind ca metodă învățarea prin leadearship, copiii experimentează și își antrenează capacități vitale pentru a face față provocărilor din viața lor de zi cu zi și pentru a deveni adulți cu viziune, încrezători și cu impact asupra societății.

Programul are două componente principale:

  1. dezvoltarea psihomotrică
  2. antrenarea abilităților de leadership și lucru în echipă

 

Acest program îi sprijină pe copii să se dezvolte armonios, să-și întărească abilitățile de învățare, în timp ce rămân creativi, încrezători și flexibili. Adesea, copiilor li se cere să asculte, privească, scrie sau citească, cu mult focus pe latura cognitivă și mai puțin le este antrenat întregul corp pentru învățare și explorare.

Există o strânsă legătură între dezvoltarea motrică a copilului și performanța școlară. Mișcarea este primul limbaj al copilului tău! Corpul nu trebuie studiat izolat, ci în relație cu sine, cu cei din jur și cu mediul. În cadrul relației cu sine, este esențială structurarea unității dintre corp și psihic. După ce copilul își cunoaște propriul corp și segmentele acestuia, abia atunci se poate trece mai ușor spre cunoașterea mediului și învățare.

Prin activitățile de leadership și lucru în echipă, combinate cu elemente de psihomotricitate, copilul experimentează noi puteri personale, depășește limite și blocaje, integrează experiențe din viața de zi cu zi, își aduce energia în corp și în relațiile cu cei din jur.

Nu lucrăm singuri cu copiii. Avem alături de noi, în permanență, membrii familiei. Fiecare copil are un plan educațional personalizat, cu obiective specifice, stabilite și îndeplinite împreună: copil- centru-familie.

De asemenea, părinții care-și înscriu copiii în acest program pot participa la cursurile adresate părinților din Centrul STURZ tocmai pentru a cunoaște metodele și a identifica, prin propriile resurse, nevoile corecte ale copiilor în fiecare etapă a evoluției lor.

Pentru înscrierea în program este suficientă programarea la o întâlnire de cunoaștere pentru copii și părinți la tel: 0752 110 302, consilier@sturz.ro.